Curriculum Vitae
UTDANNING
Helse og naturvitenskap
Bioingeniørutdanning, Høgskolen i Ålesund
Videreutdanning i Medisinsk laboratorieteknologi, Høgskolen i Bergen
Videreutdanning i Kvalitetsforbedring i helsetjenesten, Universitetet i Bergen
Bærekraft, destinasjonsutvikling og opplevelsesdesign
Videreutdanning i Grønn destinasjonsutvikling, Høgskolen på Vestlandet
Videreutdanning i Tematiserte opplevelser, Høgskolen på Vestlandet
Bevegelse og kroppslig bevissthet
Yoga Teacher Training (RYT 200), Sertifisert Yyogalærer YogaWorks
MediYoga Kidz, yoga for barn og unge,
FAGKOMPETANSE
Helse, mikrobiologi og laboratorieteknologi
Solid erfaring innen mikrobiologi, immunologiske metoder og blodprøvetaking
Systematisk tilnærming til kvalitetssikring og pasientsikkerhet
Kvalitetsstyring og prosessforbedring
Etablering og ivaretaking av akkreditering, kvalitetsstyring og internkontroll
Erfaring med tverrfaglig samarbeid og klinisk beslutningsstøtte
Bærekraftig utvikling og systemforståelse
Kompetanse innen systematisk forbedring og utvikling, med bærekraft som kjerneverdi
Forståelse for naturens prinsipper og regenerativ utvikling
Erfaring med analyse og implementering av strategier for bærekraftig utvikling
Ledelse, innovasjon og prosjektledelse
Erfaring med oppstart, drift og utvikling av egne konsepter og virksomheter
Sterk på strategisk utvikling, planlegging og gjennomføring av prosjekter
Kompetanse innen veiledning, relasjonsledelse og teamutvikling
Erfaringssbasert læring og veiledning
Skaper trygge rammer for mestring og utvikling gjennom bevegelse og naturopplevelser
Integrerer tverrfaglige metoder for læring og transformasjon
Dyp forståelse for kroppens rolle i læring, helse og velvære
JOBBERFARING
Prosjektleder for bærekraftig reisemålsutvikling, Visit Fjordkysten og Sunnfjord
Arbeid med systematisk utvikling av destinasjoner
Merket for Berekraftig reisemål
Bærekraftsanalyser, rapportering, koordinering og rådgivning
Samarbeid med kommuner, næringsliv og lokale aktører
Kvalitetsleder, Mikrobiologisk avdeling, Haukeland Universitetssykehus
Ansvar for kvalitetsstyring og kontinuerlig forbedring av prosesser
Implementering av nye prosedyrer og arbeid med pasientsikkerhet
Veiledning av ansatte innen kvalitetssikring og laboratoriearbeid
Gründer, daglig leder og yogalærer, Flow Studio AS
Oppstart, drift og undervisning av yoga
Fokus på stressmestring, kroppsbevissthet og selvutvikling
Skape en trygg og inkluderende atmosfære for deltakerne
Gründer og konseptutvikler, Sjøbris Adventure AS
Utvikling av opplevelsesbaserte aktiviteter med naturen i sentrum
Samarbeid med lokale aktører for å utvikle helhetlige konsepter
Fokus på sosial bærekraft, fellesskap og naturnærhet
Bioingeniør, Mikrobiologisk avdeling, Haukeland Universitetssykehus
Arbeid med mikrobiologi, immunologiske metoder, og blodprøvetaking
Kvalitetssikring, analyse og rapportering
Tverrfaglig samarbeid med leger, sykepleiere og andre helsearbeidere
KARAKTER, EGENSKAPER OG VERDIGRUNNLAG
Personlige egenskaper
Omsorgsfull og trygghetsskapende: Evne til å skape gode relasjoner og trygge rom
Reflektert og analytisk; Helhetlig forståelse kombinert med et skarpt blikk for detaljer
Løsningsorientert og handlekraftig: Finner løsninger og tar initiativ
Fleksibel og tilpasningsdyktig: Trives med variasjon og nye utfordringer
Kommunikativ og lagspiller: God på samarbeid, veiledning og brobygging
Verdigrunnlag og holdning
Bærekraft og helhet: En dyp forståelse for sammenhengen mellom mennesker, samfunn og natur
Utvikling og mestring: Skape trygge rammer for vekst, både individuelt og kollektivt
Ansvar og relasjoner: Åpenhet, nysgjerrighet og respekt er grunnleggende verdier
Langsiktig tenkning: Jobber for løsninger som har varig positiv effekt
Nysgjerrighet og faglig utvikling
Flere ganger har jeg gått inn i oppgaver jeg i utgangspunktet ikke hadde formell kompetanse til, men lært det jeg trengte underveis – og mestret det. Nysgjerrighet og faglig utvikling er en viktig del av hvem jeg er, og jeg trives best når jeg kan kombinere omsorg, struktur og læring i en variert arbeidshverdag.